2010-03-03

“EMAKUMEEN ETXEA ERAIKIZ, HIRIA ERALDATUZ”-“CONSTRUYENDO LA CASA DE LAS MUJERES, TRANSFORMANDO LA CIUDAD”-DONOSTI


MARTXOAK 3
Mahai-ingurua: Zaintza eta Elkarkidetza, 19:00etan Okendo Kultur Etxeko Hitzaldi aretoan. Gonbidatuak: Bilboko Etxeko andreen elkartea eta Ermuko Zaintzen Plataforma.

MARTXOAK 10
Mahai-ingurua: Kultura eta arte feminista”, 19:00etan Okendo kultur etxeko Hitzaldi aretoan. Gonbidatuak: Bilboko Emakumeen Dokumentu Zentroa, Emagin Dokumentu Zentroa eta Ikusmen Arteak emakume katalanen taldea.

MARTXOAK 17
Mahai-ingurua: Jabekuntza eta Partaidetza etxean”, 19:00etan Okendo kultur etxeko tailer ertainean. Gonbidatuak: Bizkaiko Jabekuntza Eskola, Kordobako Udalaren Feminismo eskola eta Zaida Fernandez.

MARTXOAK 26
Hausnarketa tailerra: Donostiara begira eta ondorioak” , 16:00etan Donostiako Udaleko Pleno Aretoan.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


DÍA 3 DE MARZO
Mesa redonda: Los cuidados y la corresponsabilidad, a las 19:00h. en el salón de actos de la Casa de Cultura Okendo. Invitadas: Asociación de Empleadas de Hogar de Bilbao y Plataforma de cuidados de Ermua.

DÍA 10 DE MARZO
Mesa redonda: Cultura y arte feminista”, a las 19:00h. en el salón de actos de la Casa de Cultura Okendo. Invitadas: Centro de Documentación de Mujeres de Bilbao, Centro de Dokumentación Emagin y Grupo de mujeres catalanas de artes visuales.

DÍA 17 DE MARZO
Mesa redonda: El empoderamiento y participación de las mujeres en la casa, a las 19:00h. en el taller mediano de la Casa de Cultura Okendo. Invitadas: Escuela de Empoderamiento de Bizkaia, Escuela Municipal de Feminismo de Córdoba y Zaida Fernandez.

DÍA 26 DE MARZO
Taller de reflexión: Mirando hacia Donostia y conclusiones”, a las 16:00h. en el salón de plenos del Ayuntamiento de Donostia.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...