PASAHITZAK 6: Embodied enactments
Bideo performance feminista Kanadan, 1974-2008
Renne Baert-ek komisariatuta
06-Februarytik 31-Maiatza(e)ra Montehermoso Jauregian. Gasteiz.
Lisa Steele, Kate Craig, Sara Diamond, Cathy Sisler, Nikki Forrest, Manon De Pauw , Jin-me Yoon, Jillian McDonald.
The screaming, 2007. JILLIAN McDONAL
Portapak gailua agertu zenean, hasiera-hasieratik, artista kanadarrak sortzen ari zen bideoaren teknologiarekin saiakuntzak egiten hasi ziren. Artista feministek baliabide berritzaile eta alternatibo harekin gauzatzen zuten lana laster hasi zen garabidean zen emakumeen mugimenduaren eraginak bistako egiten. Kanadan, esate baterako, zeharkako eraginak dituzten bideo feministek historia luzea dute, eta harremanetan dago hainbat tokitako bestelako jarduera artistikoekin eta korronte teoriko eta historikoekin.
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The screaming, 2007. JILLIAN McDONAL
Portapak gailua agertu zenean, hasiera-hasieratik, artista kanadarrak sortzen ari zen bideoaren teknologiarekin saiakuntzak egiten hasi ziren. Artista feministek baliabide berritzaile eta alternatibo harekin gauzatzen zuten lana laster hasi zen garabidean zen emakumeen mugimenduaren eraginak bistako egiten. Kanadan, esate baterako, zeharkako eraginak dituzten bideo feministek historia luzea dute, eta harremanetan dago hainbat tokitako bestelako jarduera artistikoekin eta korronte teoriko eta historikoekin.
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CONTRASEÑAS 6: Embodied enactments
La vídeo performance feminista en Canadá, 1974-2008
Comisariado por Renee Baert
Desde 06-Febrero hasta 31-Mayo en el Palacio Montehermoso. Vitoria-Gasteiz.
Lisa Steele, Kate Craig, Sara Diamond, Cathy Sisler, Nikki Forrest, Manon De Pauw , Jin-me Yoon, Jillian McDonald.
La aparición de la cámara de vídeo portátil, Portapak, posibilitó que las artistas canadienses comenzaran a experimentar en torno a la tecnología del vídeo y pronto se hicieron evidentes las influencias del movimiento feminista en la obra que las artistas realizaban con este medio innovador y alternativo. Hoy en día, Canadá tiene una larga historia de vídeos feministas marcados por influencias trasversales que provienen de otras prácticas artísticas, así como de corrientes teóricas e históricas de dentro y fuera del país.
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La aparición de la cámara de vídeo portátil, Portapak, posibilitó que las artistas canadienses comenzaran a experimentar en torno a la tecnología del vídeo y pronto se hicieron evidentes las influencias del movimiento feminista en la obra que las artistas realizaban con este medio innovador y alternativo. Hoy en día, Canadá tiene una larga historia de vídeos feministas marcados por influencias trasversales que provienen de otras prácticas artísticas, así como de corrientes teóricas e históricas de dentro y fuera del país.
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